Opgelost door DHL Express: Afspraak niet nagekomen.

content Opgelost
K. Mntz

Pakket niet bezorgd. Gekozen voor 'niet thuis' optie zodat het pakket op een veilige plek bij het huis neer gezet kon worden. Bezorger heeft het pakket gewoon meegenomen en afgegeven bij een DHL afgiftepunt.
Klantenservice is een ramp.

Zich voortaan houden aan gemaakte afspraken en het pakket gewoon neerzetten zoals de klant dat gekozen heeft, hij heeft immers de mogelijkheid om voor deze optie te kiezen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Dank voor uw bericht. Een interventie dient de dag voor de levering voor 00:00 binnen te zijn gekomen, anders krijgt de bezorger deze niet te zien. Ik zie dat deze interventie op de dag van de levering is ingevoerd. Hierdoor is uw zending dan ook door de bezorger als niet thuis afgescand.

Excuses voor het ongemak hiervan, ik begrijp inderdaad dat het erg vervelend is dat de zending niet op de 'afgesproken plek' is achtergelaten.

Amber
    DHL Parcel Webcare

K. Mntz
    Excuses dit was mij niet bekend en dit stond ook niet aangegeven op het moment dat ik voor deze optie kon kiezen. Het pakket word alsnog morgen thuis afgeleverd na nieuwe afspraak.

Ook een klacht indienen over DHL Express?