Opgelost door DHL Express: Afspraak niet nagekomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 577857
Gebruiker
K. Mntz
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Pakket niet bezorgd. Gekozen voor 'niet thuis' optie zodat het pakket op een veilige plek bij het huis neer gezet kon worden. Bezorger heeft het pakket gewoon meegenomen en afgegeven bij een DHL afgiftepunt.
Klantenservice is een ramp.

Gewenste oplossing

Zich voortaan houden aan gemaakte afspraken en het pakket gewoon neerzetten zoals de klant dat gekozen heeft, hij heeft immers de mogelijkheid om voor deze optie te kiezen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Dank voor uw bericht. Een interventie dient de dag voor de levering voor 00:00 binnen te zijn gekomen, anders krijgt de bezorger deze niet te zien. Ik zie dat deze interventie op de dag van de levering is ingevoerd. Hierdoor is uw zending dan ook door de bezorger als niet thuis afgescand.

    Excuses voor het ongemak hiervan, ik begrijp inderdaad dat het erg vervelend is dat de zending niet op de 'afgesproken plek' is achtergelaten.

    Met vriendelijke groet,

    Amber
    DHL Parcel Webcare

  2. Auteur
    K. Mntz
    Datum
    Excuses dit was mij niet bekend en dit stond ook niet aangegeven op het moment dat ik voor deze optie kon kiezen. Het pakket word alsnog morgen thuis afgeleverd na nieuwe afspraak.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen