Klacht DHL Express: Agressieve chauffeur

sad Niet opgelost
Thedoc

Ik zit na te trillen in mijn auto na een confrontatie met een DHL chauffeur die me eerst agressief achterop rijdt en me vervolgens rechts in te halen op een weg middenin Roosendaal. Bijzonder agressieve en asociale chauffeur. Deze man heeft op z’n minst begeleiding nodig. Ik ben huisarts en bezig met visites in de stad. Nog niet eerder zoiets meegemaakt!. Roosendaal burgemeester schneiderlaan 29-2-20 17.10 u

Chauffeur begeleiden

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik wil u graag mijn excuses aanbieden voor het rijgedrag van deze bezorger. het is natuurlijk de bedoeling dat onze bezorgers zich in het verkeer gewoon netjes en veilig gedraagt. Onze bezorgers zijn ons visitekaartje, en dit is niet de indruk die wij af willen geven.

Ik zet een klacht voor u door over deze bezorger. Hopelijk kunnen we daarmee herhaling van dit soort fratsen voorkomen, en de wegen weer gewoon veilig houden voor iedereen. Bedankt dat u dit bij ons onder de aandacht heeft gebracht.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Thedoc
Ik realiseer me pas achteraf dat het probleem niet bij de chauffeurs ligt maar bij de druk waaronder zij moeten werkende en dat de schuld is van het bedrijf, in dit geval DHL. Daar zou ik graag een reactie van het bedrijf over ontvangen. Ik overweeg deze discussie op een ander platform te gaan voeren.

Ook een klacht indienen over DHL Express?