Klacht DHL Express: al 10 werkdagen onderweg!!!!!!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92570
Gebruiker
Antoin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 29 December is er een pakket afgehaald bij de afzender in Alkmaar door DHL.
Nu, 15 dagen/10 werkdagen later, is 't pakket nog steeds niet bezorgd. Ook nooit aangeboden, maar gewoon nog onderweg. Zie onderstaand Track & Trace
06 jan 2015 03:42 Pakje is onderweg naar lokaal depot
05 jan 2015 09:56 Pakje is opnieuw gesorteerd
04 jan 2015 16:50 Pakje op sorteercentrum aangekomen
31 dec 2014 03:42 Pakje is onderweg naar lokaal depot
30 dec 2014 19:20 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum

Niemand weet waar pakket is en volgens afzender is 't verkeerd gesorteerd. Schandalig voor woorden dat niemand weet waar je pakket is. Was ook nog eens een cadeau wat nu gewoon een week te laat is

De oplossing

Concreet antwoord waar levering is en wanneer geleverd wordt!

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Antoin,
    Wat vervelend dat uw pakket zo vertraagd is. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent, zeker omdat het cadeau nu veel te laat is.
    Ik zie dat het pakket een zogenaamd volume+ pakket was. Dit betekend dat het te groot/zwaar was voor onze particuliere dienst. Het moest daarom eerst overgedragen worden aan onze zakelijke dienst.
    Het lijkt erop dat er in de overdracht iets mis is gegaan wat voor een flinke vertraging heeft gezorgd. Volgens mijn gegevens is het pakket inmiddels herlabeld en wordt het vandaag voor het eerst bij u aangeboden.
    Mijn oprechte excuses voor de vertraging en het hierdoor veroorzaakte ongemak.
    Als u hier nog vragen/opmerkingen over heeft hoor ik het graag.
    Met vriendelijke groet,
    David
  2. Auteur
    Antoin
    Datum
    Dat je 14 dagen moet wachten op een levering van een pakket van 500gr met de afmetingen 70x70x1 cm omdat dit te groot zou zijn? Gaat er bij mij echt niet in. Zeker niet bij een bedrijf wat zich "marktleider in de logistieke dienstverlening"
    En pas als je een klacht indient wordt 't pakket ineens bezorgd. Met dit soort bedrijven wens ik NOOIT meer zaken te doen. De klant is altijd de dupe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Antoin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen