Opgelost door DHL Express: Al 3 keer geen kaart in de bus zodat ik mijn aflever adres kan wijzigen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324608
Gebruiker
Astrid maronier
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt aangeboden..ik ben niet thuis..maar geen kaartje in de bus..dit gaat nu al 3 dagen zo door..zonder kaartje kan ik geen tijd wijzigen of zetten naar een depot..
Dit is zeer slecht..ik verwacht een bril die op maat is gemaakt..zonder deze bril wordt kijken voor mij heel moeilijk.

De oplossing

Dat mijn pakket wordt afgeleverd..zo snel mogelijk ..

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vreemd dat u geen kaartjes heeft ontvangen! Mijn excuses daarvoor. Ik maak hier melding van, want het is uiteraard wel de bedoeling dat de bezorger een kaartje achterlaat als hij of zij u niet thuis treft.

    Ik zie dat u inmiddels via ons klantenservice heeft geregeld dat het pakket bij uw buren wordt bezorgd. Ik vertrouw er dan ook op dat u uw nieuwe bril in goede orde ontvangt.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid maronier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij hebben zelf voor een oplossing gezorgd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?