Klacht DHL Express: Al dagen geen bezorger DHL bij DeBuren Jachthavenerweg Amsterdam geweest

Merle

Mijn pakketten die op donderdag 4 oktober zijn ingeleverd in de kluis op de Jachthavenerweg in Amsterdam, zijn nog steeds niet opgehaald op 9 oktober. Dit ben ik niet gewend van de service bij servicepunten elders.

Ik wil dat er een bezorger spoedig naar de locatie gaat om de pakketten bij mijn klanten te bezorgen.
Is er al meer bekend? Het is prima dat er wordt uitgezocht hoe het kan dat er vanaf 4 oktober geen bezorger is geweest, maar ik wil gewoon dat mijn pakketten bezorgd worden. Nu op 11 oktober heeft de bezorger nog steeds geen pakketten uit de kluis gehaald. Graag actie aub. Ik wens compensatie van de verzendkosten

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Erg vreemd natuurlijk dat deze zendingen nog niet zijn afgehaald. Mijn excuses hiervoor. Ik heb een onderzoek voor u gestart met casenummer 06089415. Kunt u nog uw e-mailadres doorsturen? Dan kan ik dit toevoegen aan de case. Mijn collega neemt contact met u op zodra er meer informatie bekend is.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    Merle
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb uw e-mailadres toegevoegd aan de case. U hoort van onze specialist zodra er meer bekend is.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?