Klacht DHL Express: Al een half jaar lang herhaaldelijk pestgedrag chauffeur

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 334415
Gebruiker
Toospakketloos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De chauffeur in de binnenstad van Helmond rijdt mijn woning al een half jaar voorbij en geeft zonder de stoppen door dat ik niet thuis was. Voordat hij dit deed heeft hij 3 passief agressieve berichten achter laten (notabene op dagen waarop hij niet eens heeft geprobeerde te leveren). Ik heb DHL al minstens 10 keer gebeld en de klantenservice neemt het heel serieus, maar loopt ook tegen een muur omhoog omdat zij de klachten zelf niet in behandeling nemen en ik er geen terugkoppeling van krijg omdat het intern wordt besproken. Eerder werd gezegd dat de leiddinggevende/chauffeur contact met me op zou nemen om het uit te praten, maar dit is niet gebeurd. Er is dus geen terugkoppeling van deze klachten en het probleem wordt niet opgelost. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstand gecontacteerd en hoop dat de klacht nu wel serieus wordt genomen, echter zou ik het fijner vinden als het sneller en makkelijker opgelost kan worden.

De oplossing

Ik wil dat de leidinggevende van deze chauffeur mijn klacht wél serieus neemt en contact met me opneemt om dit uit te praten. Dat er consequenties aan vast zitten voor deze chauffeur.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Van der Voort,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt me vreselijk om te vernemen dat u weer een negatieve ervaring heeft gehad met onze bezorger. Ik zie dat uw eerdere klacht inderdaad serieus is opgepakt door onze depothouder, dus het verbaast mij dat het nu weer verkeerd is gegaan. Ik heb hier meteen werk van gemaakt. De depothouder pakt uw klacht op en zal gepaste maatregelen nemen in de richting van de bezorger. Het is niet gebruikelijk dat wij dit soort interne personeelszaken naar buiten brengen, dus ik kan u niet beloven dat u hiervan een terugkoppeling zult ontvangen. Ik heb echter wel duidelijk kenbaar gemaakt dat u dit in dit geval op prijs zou stellen.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. U kunt erop vertrouwen dat u klacht bijzonder serieus wordt opgepakt.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toospakketloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Even recht door zee: Ik ben niet tevreden met dit antwoord. Dit antwoord krijg ik alsmaar door en het kost niks op, zelfs niet na mijn telefonische klacht van gisteren. Vandaag ook weer hetzelfde geval en geen briefje in de bus. Eentje ligt zelfs al bij het depot en de ander komt morgen (weer niet aan de deur en laat geen briefje achter). Ik vind het gescheten. Ik heb al bijna 10 euro aan belkosten naar jullie die niemand vergoedt en laat staan hoeveel uren ik heb verspild aan wachten en klachten indienen. Wordt tijd dat dat dit hogerop gaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?