Klacht DHL Express: Al verschillende keren geen pakketje, terwijl je een mail krijgt dat het pakketje bezorgd is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 576296
Gebruiker
MoniqueN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al verschillende keren geen pakketje, terwijl je een mail krijgt dat het pakketje bezorgd is

De oplossing

Contact met mij opnemen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat een vervelende situatie zeg. In dit geval wil ik u vragen dit te melden bij de afzender. Zodat de afzender een onderzoek voor u op kan starten.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MoniqueN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jullie schuiven het af. Dit is niet klantvriendelijk!!!! Los het op, jullie bezorgen het niet op het juiste adres. Waardeloos, al 3 x niet bezorgd door DHL Volgens mij ligt het dus aan jullie!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen