Klacht DHL Express: Altijd thuis maar nooit pakketje ontvangen altijd bij de buren of ophaal punt.

DHL#mijnpakket#thuisbezorgen#203

Het is nu al meerdere keren voor gekomen (bijna elke keer) dat ik gewoon thuis ben, maar een kaartje in de bus krijg dat ze me niet aantroffen. Ik werk (net als veel meer mensen) momenteel over het algemeen thuis. Daarnaast hebben wij een hond die aanslaat als de deurbel gaat( nog niet een keer gebeurt bij DHL). Het is een keer gebeurd dat ik toevallig in de tuin was en de bezorger zag. Liep naar de deur en deed toen het briefje er gelijk in. Waarop ik dus riep ik sta in de tuin???? En vroeg ook waarom er niet werd aangebeld. ik heb hier geen antwoord op gekregen en het zou niet weer gebeuren. Nu ben ik thuis en tussen 11:15 en 13:15 zou het pakketje bezorgt worden. Tja en u raad het alweer bij de buren. Als jullie niet aan de deur willen bezorgen begin er dan niet aan. deze klacht gaat ook naar de opdrachtgever. Dan bent u op de hoogte.
MVg

Dat er nu eens serieus met de klachten omgegaan gaat worden. Daarnaast zal deze klacht ook naar de opdrachtgever gestuurd worden

DHL#mijnpakket#thuisbezorgen#203
    Jammer dat we geen reactie krijgen. Maar als ik de andere reacties kijk dan had ik het ook niet anders verwacht. Zwakke organisatie
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de late reactie.

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Vooral niet als dit vaker gebeurd.
    Zou u in een reactie de zendingsnummers willen sturen van de pakketten waarbij dit gebeurd is? Dan kan ik dit verder voor u oppakken.

Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

Lotte
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?