Klacht DHL Express: altijd wel iets mis bij DHL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 438366
Gebruiker
saar193
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Elke keer dat ik iets besteld heb ging er wel iets mis. De hele dag thuis gewacht en dat de bezorger niet aanbelde. (minstens 4 keer gebeurt) en nu weer dat zij het verkeerde adress hebben doorgegeven aan de track & trace.(zie bijlage) Geen antwoord op facebook. onmogelijk om een klacht via hun website in te dienen. erg vervelend. Ik als klant kan niet kiezen welk bedrijf de bezorging doet en moet nu maar boeten voor de fouten die DHL maakt. Dit was ook al gaande voor de corona tijd, heb al meerdere keren door de vingers gezien maar ben er nu goed klaar mee. DHL doe je werk eens goed man.

De oplossing

een antwoord met hoe zij deze problemen gaan aanpakken.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Uit uw verhaal begrijp ik dat u meerdere ervaringen gehad heeft met DHL die u als minder prettig heeft ervaren.

    Dat vind ik vervelend om te horen. Dat is uiteraard niet het gevoel wat we graag zien bij onze dienstverleningen.

    Als ik naar uw huidige zending kijk dan lijkt het erop dat wij een verkeerd adres hebben doorgekregen van de verzender. Wij zijn verplicht te leveren op het adres wat de verzender opgeeft, neemt u dan ook vooral met hen contact op om dit te laten wijzigen.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel

  2. Auteur
    saar193
    Datum
    Contact opgenomen met bax, die krijgen geen contact met jullie. Graag reageren jullie op hun verzoek. Duurt ook ontzettend lang voordat mijn pakket er is terwijl het een pakket uit nederland komt.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik heb even naar het verzendaccount gekeken. Deze afzender heeft een eigen contactpersoon binnen DHL waarmee zij elke dag meermaals contact hebben. Indien deze persoon afwezig is is er altijd iemand anders bereikbaar en daar worden zij over geïnformeerd. Dat zij geen contact kunnen krijgen is dan ook niet mogelijk. Hopelijk pakken zij dit snel voor je op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
saar193
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Geen idee wat ik nu moet doen. Blijkbaar liegt een van beide partijen en moet ik nog 10 keer gaan bellen voor een oplossing. Belachelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen