Klacht DHL Express: Amazon bestelling niet bezorgd door DHL - "Verloren door transportdienst - onbestelbaar"

Maarten22

Bestelling op Amazon geplaatst en twee dagen later, wanneer de levering plaats zou moeten vinden, is de status ge-update naar "Het kan niet worden bezorgd - Verloren door transportdienst - onbestelbaar". Met Amazon contact gehad en deze hebben ook DHL gebelt met de vraag waar het pakket is.

De bestelling leveren waarvoor ze betaald worden. Zo te lezen op internet ben ik niet de enige met dit probleem.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en zie dat er op dit moment onduidelijkheid is over waar uw pakket is. Het is lastig te zeggen nu wat er aan de hand is, maar er zal via de afzender een onderzoek opgestart moeten worden. U kan dus het beste even contact opnemen met de afzender.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Maarten22
Oplossing niet gegeven en moet maar contact opnemen met de afzender, als de persoon even gelezen had dan was er al vermeld dat ik met Amazon contact heb gehad. Beetje slechte service.

Ook een klacht indienen over DHL Express?