Klacht DHL Express: Amazon bestelling niet bezorgd door DHL - "Verloren door transportdienst - onbestelbaar"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441369
Gebruiker
Maarten22
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling op Amazon geplaatst en twee dagen later, wanneer de levering plaats zou moeten vinden, is de status ge-update naar "Het kan niet worden bezorgd - Verloren door transportdienst - onbestelbaar". Met Amazon contact gehad en deze hebben ook DHL gebelt met de vraag waar het pakket is.

De oplossing

De bestelling leveren waarvoor ze betaald worden. Zo te lezen op internet ben ik niet de enige met dit probleem.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat er op dit moment onduidelijkheid is over waar uw pakket is. Het is lastig te zeggen nu wat er aan de hand is, maar er zal via de afzender een onderzoek opgestart moeten worden. U kan dus het beste even contact opnemen met de afzender.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maarten22
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing niet gegeven en moet maar contact opnemen met de afzender, als de persoon even gelezen had dan was er al vermeld dat ik met Amazon contact heb gehad. Beetje slechte service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen