Klacht DHL Express: Arrogante luie koerier

cruelman84

Vandaag rond 13u hoor in ineens iets rammelen door de brievenbus/deur. Ik ga direct kijken, en het blijkt een DHL vrachtbrief te zijn. Er is niet eerder aangeklopt/aangebeld!

Vervolgens kijk ik beneden (ik woon op de 1e verdieping), zie ik de chauffeur net willen weglopen. Ik spreek hem aan en hij geeft aan dat ik zelf de pakketten moet gaan halen bij de buren, zijn antwoord "ze zijn te zwaar".

Dit is uiterst onacceptabel, het waren 2 pakketten van elk 16kg. Het lijkt erop dat de koerier de pakketten niet eens bij ons heeft aangeboden maar ze door luiheid direct beneden te laten staan bij de buren!

Hopelijk wordt hier iets meegedaan, bij TNT hebben we dozen van wel 40kg gwn aan de deur aangeboden gekregen.

J. Lee

Dat deze koerier/chauffeur op zijn fouten wordt aangesproken en zich verontschuldigd!

DHL Express
    Beste heer of mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Dat stelt ons in staat om onze dienstverlening verbeteren.

Als het inderdaad zo is dat de bezorger niet bij u zou hebben aangebeld en het direct bij de buren heeft afgeleverd, dan is dat inderdaad een kwalijke zaak.

Wij zullen melding maken van uw klacht bij het uitleverdepot van uw regio. De leidinggevende op het depot zal de betrokken bezorger aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

David
    cruelman84
    Er kan nooit erop worden gecontroleerd of de betrokken bezorger werkelijk is aangesproken

Ook een klacht indienen over DHL Express?