Klacht DHL Express: Asociaal behandelen van bezorger DHL

content Niet opgelost
Kiki

Helaas is het ons nu een aantal keren overkomen dat er, 1 bezorgen in het algemeen, erg onbeschoft en zeer ongeduldig is. Tot het onbeschofte af. Wij wensen deze bezorger niet meer bij ons bedrijf!

Ik zou graag willen dat we er samen uitkomen over wie het gaat en dat deze bezorger er op aangesproken wordt!

DHL Express
    Goedemiddag,

Oei, dat klinkt niet best.

Ik bied mijn excuses aan voor het gedrag van de bezorger. Om u gerichter te kunnen helpen, ontvang ik graag het traceernummer van de zending waar het om gaat. Dan weet ik zeker dat we de juiste bezorger te pakken hebben.

Daarnaast wil ik u ook vragen om wat uitgebreider te vertellen over het gedrag van de bezorger en wat die precies heeft gedaan. Op basis daarvan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Jordan
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb aan de hand van het zendingsnummer dat u meestuurt de klacht doorgezet naar de leidinggevende van de betrokken bezorger. Ik heb er vertrouwen in dat we op die manier herhaling kunnen voorkomen. Het zal met de bezorger besproken worden, en eventuele verdere stappen zullen door die leidinggevende worden genomen.

Bedankt dat u dit bij ons onder de aandacht heeft gebracht.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Kiki
Een gesprek van leidinggevende met de bezorger lijkt me een goede stap in de juiste richting. Dank U vraagt om een beoordeling, maar ik heb geen contact/ schrijven gehad dat er al iets mee gedaan is. Wellicht is het big niet tot een gesprek gekomen. U vraagt wederom om een beoordeling, tot op heden nog steeds geen contact met betreffende leidinggevende dat er inmiddels een gesprek heeft plaatsgevonden!

Ook een klacht indienen over DHL Express?