Klacht DHL Express: Asociaal gedarg van bezorger !!!!!

MaasDHL

Vandaag werden we op de Kapelaan Wijnensingel 88 te 6191WC Beek, rond 14:45 uur opgeschrikt door een "idioot"' die op de bel was aan het drukken alsof er brand was, ondanks dat we vlak onder de bel een briefje hadden hangen met het verzoek niet te bellen omdat omdat de baby in bed lag te slapen.
We hebben de chauffeur hierop aangesproken, maar die vertoonde zo een achterlijk gedrag (hij was aan het leren en kon niet goed Nederlands lezen) dat we zelf helemaal door het lint gingen.
Dit soort gedrag accepteren wij niet en ik verzoek u deze bezorger nooit maar dan ook nooit meer bij ons aan de deur te laten verschijnen.

Maartegelen treffen dat dit NOOIT meer gebeurt en er voor zorgen dat deze man NOOIT meer bij ons in de straat komt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad met onze bezorger. Ik begrijp dat u deze bezorger liever niet meer aan de deur heeft. Al snap ik dat verzoek, ik kan dat niet voor u regelen. Wel kan ik een klacht voor u doorzetten. De leidinggevende van deze bezorger zal dan kijken op welke manier dit het beste met de bezorger besproken kan worden.

Dion
    DHL Parcel

MaasDHL
De medewerker die de klacht in behandeling heeft "kan" de klacht doorzetten naar de leidinggevende !!!! Dit had meteen gedaan moeten worden. Zoiets MOET meteen opgepakt worden

Ook een klacht indienen over DHL Express?