Klacht DHL Express: ASOCIAAL GEDRAG

Brederveld

Ik ontving zojuist een pakket dat ik heb besteld bij de Lidl. Uw bezorger was ERG ONBESCHOFT en aangezien ik al vaker problemen heb gehad met DHL wil ik er vandaag wat van zeggen. Worden jullie bezorgers geinstrueerd om asociaal te doen tegen klanten?? De opmerking die jullie bezorger TOT TWEEMAAL TOE nu net maakte over het feit dat ik gisteren niet thuis was, zorgde er bijna voor dat ik hem een klap voor zn muil wilde verkopen. Als ik de bezorgdatum en tijdstip aan had kunnen passen dan had ik dat gedaan, maar die optie kreeg ik niet van de verkoper van mijn bestelling. Ik weet geeneens waarom ik me tegenover DHL of bezorgers hierover zou moeten verantwoorden, zijn jullie helemaal gek geworden?! Ik wou dat jullie niet bestonden in NL, zak in de ... met jullie schandalige service.

IK WIL DAT ER EXCUSES WORDT AANGEBODEN EN DAT DE BEZORGER WORDT AANGESPROKEN OP ZIJN GEDRAG.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat ik u eerder vandaag over dezelfde klacht ook op Klacht.nl heb gesproken. Uw klacht is inmiddels verder doorgezet, en ik heb er vertrouwen in dat we herhaling kunnen voorkomen. Nogmaals mijn excuses.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?