Klacht DHL Express: Asociaal rijgedrag bezorger DHL / Loky Koeriers

Klachtnummer
# 436287
Gebruiker
D. Kanters
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het rijgedrag van de bezorger die in een DHL bus rijdt waar achterop ook Loky Koeriers staat rijdt werkelijk asociaal! Vanmorgen op de A59 vanaf Hooipolder richting Den Bosch reed deze bezorger niet alleen veel te hard maar sneed hij mij en daarmee nog een andere auto af toen hij uitweek omdat mensen voor hem langzamer reden. Dit lijkt mij niet echt een visitekaartje voor zowel DHL als voor Loky Koeriers

De oplossing

De bezorger aanspreken op zijn gedrag en hem misschien een opfriscursus normaal rijgedrag laten volgen.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het is zeker niet de bedoeling dat onze koeiers dergelijk rijgedrag vertonen. Het spijt mij dat u hiermee te maken heeft gehad. Mijn excuses hiervoor.

    Heeft u voor mij wellicht het kenteken van de wagen in kwestie, zodat ik kan nagaan om welke chauffeur het ging?

    Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    D. Kanters
    Datum
    Goedemiddag,

    Het kenteken is V-824-LD

    Gr. Danny
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor de snelle reactie!

    Ik heb de klacht doorgezet naar onze terminal in Den Bosch, waarvoor deze koerier momenteel rijdt. Hij zal op zijn rijgedrag worden aangesproken, zodat dit niet opnieuw gebeurd. Hartelijk bedankt voor de melding.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen