Klacht DHL Express: asociaal weggebruik

Klachtnummer
# 261248
Gebruiker
suusvandorp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vandaag was mijn zoon onderweg naar de supermarkt,
en werd voor de sokken gereden door een medewerker van DHL.
Toen mijn zoon er wat van zij werd hij bijna aangevallen door een van u medewerkers!
Totaal overstuur kwam hij weer thuis, en ik was erg geschrokken van zijn aanvaring met deze asociale manier van omgang.
Dit zijn geen manieren, en ben daarom erg woedend over de manier van deze jongeman.
Mijn zoon heeft nog een foto kunnen maken van zijn nummerplaat.

De oplossing

ontslag !!

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen meneer/ mevrouw van Dorp,

    Allereerst wil ik heel graag mijn excuses aanbieden voor het gedrag van deze chauffeur. Dit is absoluut niet de manier waarop onze medewerkers zich zouden moeten gedragen. Dank u wel dat u hier een melding van maakt bij ons. Is uw zoon inmiddels weer bijgekomen van de schrik? Gaat het weer goed met hem?

    Ik wil deze klacht heel graag direct voor u doorzetten zodat de chauffeur in kwestie hierop aangesproken kan worden. Daarvoor zou ik heel graag de foto van het kenteken willen ontvangen en uw postcode. Op deze wijze kan ik uw klacht doorzetten naar ons depot.

    Zou u deze gegevens alstublieft kunnen doorsturen naar webcare_parcel@dhl.com?

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Groet,

    Shannon, klantenservice DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen