Klacht DHL Express: Asociale bezorger die pakketje gooit en laat staan in de lift

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 448757
Gebruiker
Buff
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Asociale bezorgster

De oplossing

Het is de 2e keer dat deze bezorgster het pakketje gewoon beneden laat staan of in de lift zet en zelf verdwijnt Of het pakketje voor de deur gooit en ontzettend chagrijnig reageerde

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum

    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom goed dat u dit aangeeft. Wat is er dit keer exact aan de hand geweest? Is het pakket in de lift of beneden achtergelaten of voor de deur? Was dit aan u aangegeven of vond u het pakketje zomaar?

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
  2. Auteur
    Buff
    Datum
    De eerste keer weigerde ze eigenlijk naar boven te komen wilde het dan in de lift zetten maar dat wilde we niet omdat er hier soms pakketjes verdwijnen in het gebouw, en was erg onvriendelijk uiteindelijk kwam ze toch met de lift en bleef in de lift opening staan en gooide letterlijk het pakje naar de voordeur en verdween terwijl er wel iets Kostbaars in zat . Deze keer was ze al erg onvriendelijk door de videofoon die wij hebben en wilde geen kant op . Ik ben toen naar beneden gegaan ze had het pakketje in de hal gezet en stond zelf nog wel bij de ingang . Ik zei dat ik het niet echt netjes vond hoe ze steeds reageerde en vooral dat dit nou de 2e keer is en dat de postbezorger van post nl gewoon netjes naar boven komt en het op de gang zet en wacht tot ik het meeneem ivm Corona volkomen begrijpelijk . Ze zei wij doen dat niet en fijne dag nog . Ze komt erg geïrriteerd en chagrijnig over totaal niet klantvriendelijk en dan is het nog zacht uitgedrukt.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie en toelichting hierover heb er direct melding van gemaakt bij de leidinggevende van de betreffende koerier. Deze zal hier dan ook op worden aangesproken.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
  4. Auteur
    Buff
    Datum
    Ik hoorde nl gisteren van een boven buurvrouw ( deze is gehandicapt) een zelfde verhaal .
    Alvast bedankt voor uw snelle reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Buff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zouden contact op nemen met de leidinggevende van de bezorger Ik heb geen idee of ze dit inmiddels gedaan hebben
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen