Klacht DHL Express: Azociaal rijgedrag. Ook waar je 60 km. mag rijden reed hij 80 +

Azociaal rijgedrag

25-11-19 reed ik op de middenweg in de Beemster om 10.15 ca. 25 mtr. achter mijn voorganger met een gangetje van 60 km. Er komt een auto van DHL van de N 244 vanaf richting De Rijp en die gaat vol gas de middenweg op tussen mijn voorganger en mij zonder af te remmen dus ik moest vol in de remmen. Toevallig moest hij bij ons bedrijf zijn waar ik hem op zijn gedrag aansprak waar ik te horen kreeg dat ik niet moest overdrijven en het viel allemaal wel mee. Chauffeur van naar ik schat 50 jr.
Middenbeemster 25-11-19 om 10.15 u kenteken 45-BLP-6.

De chauffeur op aanspreken. Ik dacht dat het in eerste instantie een jong persoon was achter het stuur maar het was een man op leeftijd.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u een negatieve ervaring hebt gehad met een van onze bezorgers in het verkeer.

Wij vinden veiligheid in het verkeer erg belangrijk. Ik ben het met je eens dat de bezorger niet zo hard had mogen rijden en dat het verkeerd is dat de bezorger op die manier de middenweg op is gegaan. Graag bied ik mijn excuses hiervoor aan. Bedankt voor alle informatie! Met behulp van de informatie hoop ik dat we de bezorger kunnen achterhalen, zodat die aangesproken kan worden op zijn rijgedrag! Bedankt voor het melden en ik hoop dat zoiets niet meer gaat gebeuren. Mijn excuses voor al het ongemak.

Sam
    DHL Parcel Webcare

Azociaal rijgedrag
Ik heb al een week geleden gereageerd. Uitstekend dat er op mijn klacht gereageerd is maar ik heb er niet uitgehaald dat de chauffeur door U bedrijf is aangesproken op zijn rijgedrag waar het mij om te toen is. Dus als U aan mij vraagt bent U tevreden ,,nee" In U reactie vraagt U zich af of U de chauffeur kan achterhalen ! Natuurlijk kan U de chauffeur achterhalen met U track en traci wat Uw ,,wagenpark betreft". Ik heb kenteken, datum, tijd, plaats, chauffeur aangesproken die alles natuurlijk wel mee vond vallen, alles doorgegeven Gr. J.v. 't Hek.

Ook een klacht indienen over DHL Express?