Klacht DHL Express: Belachelijk!

content Niet opgelost

Haai,

Ik heb een pakketje ontvangen alleen heb ik altijd ruzzie en discussie met de bezorgers van DHL. Ik woon op 4 hoog en heb 2 baby’s dus onmogelijk om naar beneden te komen. Pakketjes worden beneden op de trap neergelegd zonder pardon en zonder het door te geven. De eerste keer heeft ie hem met veel gezeur naar boven gebracht en de 2de keer heeft ie aangegeven dat ik niet thuis was zonder aan te bellen!! Vervolgens is het pakketje terug gestuurd en opnieuw verzonden en dit keer heeft hij aangebeld en pakketje beneden neergelegd. Onze huis heeft geen intercom en toen ik uit het raam keek was er niemand te bekennen. Toen mijn vriend thuis kwam laat in de avond kwam hij met pakketje die beneden op de grond lag! Dit is niet normaal het gaat gewoon op pakketjes waar ik me geld voor betaal!!

Youssra

Dat de DHL bezorgers aangesproken worden en hun werk gaan doen!

Bedankt voor uw bericht.
    Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om naar beneden te komen om uw pakje op te halen met 2 baby's, vanaf 4 hoog. Mijn excuses dat uw zending op deze manier is bezorgd, dit is niet toegestaan.
    Is er een lift aanwezig in het gebouw waar u in woont? De bezorger zou het dan gewoon aan uw deur moeten aanbieden. Ik hoor het graag van u.

Iris.

DHL Parcel Webcare.
    Haai,

Nee er is geen lift aanwezig.

Haai,

Er is geen lift aanwezig maar jullie bezorgers brengen de pakketjes toch naar boven?

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Tot en met de vierde verdieping moeten we inderdaad tot aan de deur leveren wanneer er geen lift is. Alles daarboven, leveren we niet wanneer er geen lift is.
    Ik begrijp uit uw verhaal dat het vaker gebeurt en ik wil dit graag meenemen in de klacht. Heeft u van de vorige keren misschien nog de traceernummers? Dan kan ik deze toevoegen aan het dossier.

Bedankt voor uw bericht.

Bedankt voor uw aanvullende gegevens. Even voor de volledigheid, op welke verdieping woont u?

Judith

Judith
    Haai,

Ik woon op de 4 de verdieping.

Bedankt voor uw bericht!

Ik heb de klacht direct doorgegeven aan de leidinggevende van de chauffeur. Ik ga ervan uit dat het niet meer zal gebeuren. Mijn excuses voor het ongemak!

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Danique

Youssra12
Haai, Er is net weer een pakketje bezorgd van DHL en ik heb open gedaan en aangegeven ik maak voor u open hij heeft het pakketje weer beneden gezet! Ik wordt er helemaal gek van ik heb hier 2 kinderen en als me pakketje weg is laat ik het hier zeker niet bij! Ik wil dat er iets tegen gedaan wordt! Groet, Youssra

Ook een klacht indienen over DHL Express?