Klacht DHL Express: Belachelijk!

# 196624
Roxanne

Ik heb al eerder een melding gedaan van het feit dat ik een pakketje verwachtte en volgens DHL ik het pakketje ontvangen zou hebben. Was het maar zo, helaas is het dus niet zo! Vervolgens heb ik de verzender verzocht om een onderzoek te laten instellen, zo gezegd zo gedaan. Vandaag heb ik te horen gekregen van de verzender dat DHL op basis van navraag bij de bezorger, de werklijst en de GPS-gegevens hebben beoordeeld dat ik het pakketje toch ontvangen heb. Zij gaan uit van de melding van de chauffeur, dus uiteindelijk is het mijn woord tegen die van de chauffeur? Ik ben de hele dag thuis geweest ik heb geen bezorger gezien of gehoord.. Wat is werklijst? en welke GPS-gegevens hij zou ook een rondje hebben kunnen gereden in mijn straat? Zoals jullie het nu schetsen lijkt het wel alsof de chauffeur mijn pakketje gewoon voor zichzelf heeft gehouden en ik nu met de gebakken peren zit!

Dit kan niet de oplossing zijn, zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik het pakketje niet ontvangen. Ik zou anders niet zoveel moeite doen, om het pakket alsnog te ontvangen of een onderzoek laten instellen. Ik ga hier absoluut niet mee akkoord en verwacht een vergoeding voor de door mij gemaakte kosten.

DHL Express
    Beste Roxanne,

Heel vervelend te vernemen dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Uit navraag bij de chauffeur is inderdaad gebleken dat hij zeker er van is dat hij het pakket op uw adres heeft geleverd. Hierdoor kunnen we helaas niet verder onderzoek doen en gaan wij uit van de melding van de chauffeur. U bent en blijft klant van de verzender, mocht u verdere schade ondervinden, meldt dit bij de verzender, de verzender kan dit dan opnemen met ons.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?