Klacht DHL Express: Belachelijk beredenering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400969
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

08 nov 2019
Volgens mail dhl is pakket bezorgd, was niemand aanwezig, geen briefje door de deur waar pakket dan wel is. Zie dat pakket al in nederland is en dhl het overneemt voor bezorging. Als antwoord krijg ik dat de verzender (chinees) nu een opdracht moet geven om een onderzoek te starten waar het in nederland fout gaat. Goed bezig dhl. Jullie raken het kwijt en de consument mag het voor jullie oplossen. Grrrr.
.

De oplossing

Heeft dat zin dan?

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    U geeft aan dat u uw pakket niet hebt ontvangen terwijl deze wel afgeleverd zou moeten zijn. U geeft ook aan contact te hebben moeten opnemen met de verzender.

    De verzender van uw pakket is een klant met speciale ondersteuning en contacten binnen DHL. Zij houden onderzoeken graag zelf in de hand, vandaar dat wij u doorsturen naar de verzender.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf met verzender (chinees) contact opnemen. Pakje is in nederland gearriveerd, alleen dhl maakt het zoek, waarde€10,00. Chinees zal ook wel zeggen het is afgeleverd, zie maar in de track en trace :(
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?