Klacht DHL Express: Belachelijke actie

Akita500

Pakket is niet bezorgd en neergelegd op een DHL locatie op 45min afstand met het OV. De kosten voor die reis zijn duurder dan het pakket enzich.

Inmiddels is het pakket retour gegaan naar de verkoper. Ik wil mijn bestelling geleverd krijgen ik betaal daar genoeg voor.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u het pakket niet kon ophalen op het servicepunt en het om die reden retour is gestuurd en dat u het graag opnieuw zou willen ontvangen.

Aan de hand van uw gegevens heb ik het nagekeken en de bezorger heeft het pakket proberen af te leveren de eerste keer. Volgens onze gegevens is de bezorger op het opgegeven adres geweest en was er niemand aanwezig. Het pakket gaat de volgende werkdag dan ook automatisch naar een van onze servicepunten en dat is gebeurd. Hoe vervelend het ook is voor u, wij kunnen het niet meer opnieuw laten aanbieden.

Om het dus toch nog te kunnen ontvangen, wil ik u adviseren om contact met de verzender op te nemen hierover.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel Klantenservice

Akita500
Als u de automaat gebruikt zou hebben op de Zuid Promenade dat op 500 meter afstand van mijn huis.. dan was het geen probleem geweest.. maar als u een locatie selecteert dat op 45min reistijd zit met het OV. Dan is dat ridicuul en kan ik er geen begrip voor opbrengen..

Ook een klacht indienen over DHL Express?