Klacht DHL Express: Bellen, kloppen ongeduldig. Bij aanspreken moet ik rustig doen en blij zijn dat ik mijn pakket heb!

Gebruiker1558722615

Ongemanierde bezorger! En rare klantenservice.
Camerabeelden bezorger aanwezig en screenshot gesprek klantenservice ook

Met mij contact opnemen hierover

Bijlagen

DHL Express
    Goedemiddag,

Ik lees dat de bezorger ongemanierd te werk ging tijdens de levering van uw pakket. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat is er precies gebeurd? Verder zie ik inderdaad ook terug in de bijgestuurde screenshot dat de reactie op uw vraag niet helemaal terecht is. Ik durf niet met zekerheid aan te geven waar dat nu fout gegaan is maar ik pak dit graag verder voor u op. Ik ontvang graag verdere details over de klacht zodat ik dit voor u kan doorzetten. Ik wacht uw reactie af.

Claudine
    DHL Parcel E-care
    Gebruiker1558722615
    Bezorger belt 2x kort achter elkaar. Op het moment dat ik open wil doen klopt hij ook nog op de deur. Terwijl ik al achter de deur sta. Ik zeg : "ja,ja". Ik doe open en maak de opmerking dat geduld er tegenwoordig ook niet meer bij is.
    Bezorger zegt op vervelend toon " rustig aan joh" en zei dat hij de bel niet hoorde. Ik gaf aan dat de mensen binnen de bel moeten horen.
    Toen kreeg ik de opmerking" ben blij dat je je pakketje hebt joh" terwijl hij richting bus liep en instapte.
    Verder vroeg ik mij af waarom er geen bedrijfskleding werd gedragen. Hij stapte wel in dhl bus.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat dit zo is gelopen. Ik was er natuurlijk niet bij, maar ik denk dat de bezorger wel goede bedoelingen heeft gehad. Hij klopte, omdat hij niet zeker wist of de bel het wel deed denk ik. De toon waarop de bezorger tegen u sprak is niet netjes, dat ben ik met u eens. Wilt u een klacht indienen tegen de bezorger over de manier waarop de bezorger u aansprak? Als de bezorger voor een sucontractor werkt, dan kan het kloppen dat hij geen bedrijfskleding aan had.

Roos
    DHL Parcel E-Care

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?