Klacht DHL Express: Bereikbaarheid DHLExpress 0880552000

sad Niet opgelost
Arie

De bereikbaarheid van DHLExpress is compleet RUK. via een automatisch systeem moet je met een nummer aanmelden, maar wanneer je geen verzendingsnummer heb ontvangen is het dus geheel onmogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen !!
En bij DHL parcel beweren ze dat zij geen mogelijkheid om te helpen als het. Na vier keer heen en weer gestuurd te zijn (met de nodige belkosten en wachttijden) eindelijk door het systeem kunnen worstelen en een medewerker kunnen spreken.
WAT EEN SLECHTE SERVICE!! en dat terwijl bijna 60 euro betaalt is om een brief te versturen....

Betere berijkbaarheid i.p.v. zo'n vreselijk, niet werkend automatisch systeem!

Arie
    Geweldig systeem om achter te verschuilen en je als bedrijf zo goed als mogelijk onbereikbaar te maken voor vragen en klachten.

Arie
In afwachting op welke oplossing er nu geboden gaat worden. Uiteindelijk een dag later het toegezegde telefonische contact. In het gesprek wel excuses voor de erbarmelijke service, maar van vergoeding van de door DHL veroorzaakte schade kan nauwelijks gesproken worden. Advies naar andere mensen, beter naar een andere verzenddienst te gaan, die wel poststukken met respect behandelen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?