Klacht DHL Express: Beschadigd Pakket en Slechte Klantenservice

DvdG

Op 6 Augustus heb ik een pakket verstuurd naar Mexico, dit is op 29-8 ontvangen. Het pakket is echter totaal vernietigd en de inhoud is zwaar beschadigd. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Er werd mij aangeraden een claimformulier in te vullen en versturen. Dit heb ik gedaan op 31-8. Vervolgens heb ik tot 10-9 niets meer vernomen van DHL, na nog een keer bellen kreeg ik een mail met daarin (in gebrekkig Nederlands) een antwoord dat niet inging op mijn originele klacht. Na nog een keer bellen zou mijn aanvraag door een supervisor in behandeling genomen worden. Op 28-9 kreeg ik een antwoord van dezelfde medewerker die me weer niet verder op weg helpt, hierop probeer ik weer de klantenservice aan de lijn te krijgen, maar na ong. 30min in de wacht te hebben gestaan krijg ik geen gehoor.
DHL For You levert een slechte service met gebrekkige informatie en heeft een slecht bereikbare en dure klantenservice die niet goed functioneert.

Ik wens compensatie voor de verzendkosten en de waarde van de inhoud van het pakket.
Compensatie voor de gemaakte kosten naar aanleiding van de gebrekkige klantenservice zou op prijs gesteld worden.

DHL Express
    Beste DvdG,

Wat ontzettend naar dat de zending beschadigd is aangekomen. Mijn excuses dat dit gebeurd is tijdens het transport. Volgens het dossiernummer dat u heeft doorgegeven, is uw claim nog steeds in behandeling en heeft de medewerkster aan u om het volgende stuk verzocht:
    "...een CN 24 formulier en een waardebewijs van de verzonden goederen ontvangen. Het CN24 formulier dient ingevuld, ondertekend en gestempeld worden door de lokale postorganisatie..."
    De medewerkster heeft het CN24 formulier als bijlage meegestuurd met de mail van 28-09. Graag ontvangt zij dit van u om de claim verder te kunnen behandelen. Dan kan de door u gewenste oplossing uitgevoerd worden en kunnen waarde van pakket en de verzendkosten gecompenseerd worden.

Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?