Klacht DHL Express: Bestelling beschadigd door bezorger

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 317191
Gebruiker
Khatab
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Boek besteld via Amazon.de, is volgens afspraak 09-08-2018 bezorgd. Echter in plaats van aan te bellen en het pakket te overhandigen (want ik was gewoon thuis), heeft de bezorgen het pakket dubbelgevouwen om het door de brievenbus te duwen. Hierdoor is het boek beschadigd. Waar ik mij aan stoor is dat de bezorger bewust het boek heeft dubbelgevouwen, want je voelt echt wel de weerstand van het als je het doet. Deze bezorger heeft gewoon schijt aan de spullen van mensen. Dit is niet acceptabel.

De oplossing

Compensatie en consequenties voor deze lompe bezorger.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Khatab,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend dat onze bezorger het pakket heeft dubbelgevouwen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Amazon had dit pakket wel aangemeld als brievenbuspakket. Wij mochten dit pakje dus door de brievenbus bezorgen. Ik adviseer u dan ook aan Amazon kenbaar te maken dat zij een pakket van deze grootte niet als brievenbuspakket zouden moeten aanmelden.

    Dit neemt niet weg dat ik er ook voor zorg dat het voorval met de bezorger wordt besproken. Hij hoort natuurlijk altijd voorzichtig met de zendingen om te springen en moet beschadiging bij de bezorging te allen tijde voorkomen.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Khatab
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad