Klacht DHL Express: Bestelling gewoon niet bezorgd en claimen van wel langs geweest.

Klachtnummer
# 456013
Gebruiker
Klapwijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bezorger claimt dat hij aangebeld heeft, maar wij waren de hele avond thuis en er heeft niemand gebeld en er lag ook geen "we hebben u gemist" brief in de brievenbus. Ik heb Nespresso hiervan op de hoogte gesteld, want ik kan niet langs een DHL point.
Ik baal hiervan.

Gewenste oplossing

Ik wil dat DHL mijn bestelling nog een keer bezorgd op het aangegeven adres.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat u een onterechte 'niet thuis' melding heeft gehad. Excuses daarvoor.
    Op de dag van de niet thuis melding kan altijd tot 23:59 een wijziging doorgevoerd worden op onze website om het pakket nog een keer op het huis adres te laten aanbieden. Na dit moment is deze wijziging niet meer mogelijk en wordt het automatisch op een servicepunt geleverd.

    Bij uw pakket is dit ook zo gelopen is het het pakket afgelopen donderdag op het servicepunt geleverd, aangezien het dus al geleverd is kan ik er niet voor zorgen dat het pakket nog een keer bij u aan huis wordt aangeboden. Als u de zending niet kunt ophalen bij het servicepunt, dan zal de zending na 7 dagen retour gaan naar Nespresso.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen