Klacht DHL Express: Bestelling niet afgeleverd wegens onjuist adres terwijl dit wel correct was.!

pabag50

L.S. Ik heb bij Amazon.de een horloge besteld maar tijdens het transport is het mis gegaan. Na dat ik het bericht kreeg dat het pakket onderweg was kreeg ik te horen dat mijn adres een onjuist adres zou zijn met het gevolg dat het niet werd afgeleverd en terug is gegaan naar de transportdienst DHL. Na telefonisch kontakt met DHL kreeg ik te horen dat mijn adres wel correct was, maar het pakket één dag daarna al weer teruggestuurd was naar het sorteercentrum en niet meer traceerbaar zou zijn. De DHL woordvoerster adviseerde mij vervolgens zelf contact op te nemen met de leverancier Amazon.de.nl om dit recht te trekken. Ik stel echter DHL alsnog verantwoordelijk voor correcte levering van mijn bestelling en niet Amazon.

Ik verzoek DHL , verantwoordelijk voor de levering mijn klacht met Amazon op te lossen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat uw zending inderdaad vanwege een onbekend adres retour naar de verzender is gestuurd. Als de adresgegevens wel klopten, heeft de bezorger wellicht een fout gemaakt. Vanzelfsprekend zullen wij dit met haar bespreken, zodat dit niet opnieuw voorkomt.

Helaas is het te laat om de retourzending nog terug te draaien. Neemt u voor de verdere afhandeling dus contact op met de verzender. Die kan u uw bestelling immers nogmaals toesturen of u het aankoopbedrag terugbetalen. Wij kunnen dat niet doen. Wij zijn ook niet de partij met wie u een koopovereenkomst heeft gesloten en aan wie u heeft betaald. Wij hebben dan ook geen andere keuze dan u voor de verdere afhandeling van uw order te verwijzen naar Amazon.

Heeft u toch nog vragen aan ons? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?