Klacht DHL Express: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 333026
Gebruiker
Rachel1953
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks de bewering van DHL dat mijn bestelling op vrijdag 16 november 12.25 uur is geleverd, heb ik Niets ontvangen.
Ik was de hele dag thuis. Onderzoek bij buren leverde ook niets op. Wel werd gemeld dat er meer klachten van dien aard waren

De oplossing

Traceren wat er is gebeurd, bestelling naleveren of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer/mevrouw Nargy,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat de navraag bij de buren niks heeft opgeleverd. Bij ons in het systeem wordt inderdaad gemeld dat het pakket op uw adres is afgeleverd. Mocht dit dus niet het geval zijn en u heeft het pakket nog steeds niet ontvangen wil ik u adviseren dit te melden bij de verzender Amazon. Zij zullen hiervoor een onderzoek moeten opstarten om na te gaan waar uw pakket is afgeleverd. Hopelijk kunnen zij dit voor u in orde maken en heeft u snel de duidelijkheid die u wilt.

    Met vriendelijke groet,

    Eveline
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen