Klacht DHL Express: Bestelling staat als bezorgd terwijl het nooit is bezorgd.

Alexandrajelena

Op 28/9/2018 zou tussen 14:00 en 18:00 mijn bestelling worden bezorgd. Ik heb de hele middag gewacht op niks. Er was ook geen briefje in de brievenbus. De volgende dag keek ik nogmaals op de t&r code en daar stond dat de bestelling was bezorgd. De bestelling is nooit bezorgd. Erg jammer aangezien ik het als cadeau wil geven op maandag.

Graag zou ik mijn bestelling zsm krijgen.

DHL Express
    Beste mevrouw Boet,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens onze gegevens zou dit pakket gewoon op uw adres zijn bezorgd. Wat vreemd dat u het niet heeft ontvangen! Mijn excuses voor het ongemak.

Volgens mijn gegevens zou het pakket op uw adres zijn afgeleverd. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?