Klacht DHL Express: Bestelling vertraging,duurt veel te lang.

LokaleOrka#689

Hallo heb op woensdag 2 januari een bestelling gedaan.die zou ik op de volgende dag moeten krijgen tot op heden niks ontvangen.heb nog eens op vrijdag 4 januari een bestelling gemaakt en die zou ik ook de volgende op de 5e moeten krijgen niks weer.dit duurt mijn veel te lang.als ik ze track staat er Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging.ben bijna een week verder.mijn eerste track nummer van 2 januari is 3SQLS207.....volgende van de 4e 3SQLS208.......had ook op 5 januari een bericht van de bezorger gekregen via mail waar op stond.Vandaag heeft onze bezorgdienst pakket geprobeerd bij u af te leveren. Helaas is deze bezorgpoging niet gelukt.de bestelling past gewoon door de brievenbus!! dit is toch geen service zo.graag hoor ik een oplossing.

Wil mijn bestelling zo snel mogelijk.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het met beide zendingen zo mis gaat. Het lijkt er op dat beide momenteel inmiddels weer in levering zijn. Echter snap ik u zorgen door de problemen die hier aan vooraf zijn gegaan. Mocht u vandaag opnieuw geen zendingen aangeboden krijgen dan raad ik u aan dit te melden bij uw verzender. Zij kunnen als opdrachtgever van de zending bij ons een onderzoek opstarten zodat we het probleem kunnen oplossen.

Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?