Opgelost door DHL Express: betaald voor retour

content Opgelost
Nikkenakke540

Heb op 2sept iets teruggestuurd, zag via de trackcode dat het bleef liggen, via twitter contact gelegd met DHL.
Kregen we eerst Mike die melde dat ondanks ik een trackcode heb ik de zending niet kon volgen want dat kon nooit met retourzendingen...vandaag zag ik dat het de 7de gescant was in het sorteercentrum, deze keer kreeg ik Judith die het enekeld maar had over de verwerking van het retourpakje bij het bedrijf waar het naar toe gaat...
Toen kregen we Lotte zou 10 werkdagen duren voordat het pakje zou worden afgeleverd, uitgelerekend sinds de 2de zou dit de 16de moeten zijn, hierop mijn geld teruggevraag, want hoe DHL ook wil beweren ben IK de gene die voor het retour heb betaald, hierop weer Mike die vond van niet om te eindigen met Eline die zegt dat de 10 dagen pas vanaf de 7de gaan tellen....?
Ik heb dus voor een retour betaald die ik niet kan traceren en meer als 14 dagen duurt om afgeleverd te worden

Mijn geld terug.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u nog geen duidelijkheid heeft over uw zending.

Graag kijk ik verder met u mee naar deze situatie, zou u het zendingsnummer van dit pakket mee willen zenden?

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw N. Thjong

Uit uw bericht verneem ik de vraag naar uw retourzending.
    Ik heb de zending direct opgezocht in het systeem. Hieruit kan ik opmaken dat wij het pakket voor retour hebben verwerkt.
    Ik zie dat deze retourzending op het account van de leverancier is geboekt.
    Het kan zijn dat u hiervoor heeft betaald maar dat zou dan aan de leverancier zijn voldaan.
    Indien de leverancier aangeeft het te lang vinden duren of het pakket nog niet retour heeft ontvangen dan kunnen zij dit voor je uitlaten zoeken bij DHL.
    Als het goed is heeft u een bewijs van terugsturen van het pakket. Dit is voor u belangrijk en valt daarna buiten uw verantwoordelijkheid en is het aan de leverancier om dit verder voor je op te pakken indien er een probleem zich voordoet.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Anna
    DHL Parcel

Nikkenakke540
Eindelijk duidelijkheid over mijn retourzending.

Ook een klacht indienen over DHL Express?