Klacht DHL Express: Betaalde pakket in voortuin gezet.

Klachtnummer
# 352653
Gebruiker
Danielletroost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn betaalde pakket is in de voortuin gezet omdat er niemand thuis was. Iedereen kon mijn pakket zo meenemen

De oplossing

Degene aanspreken die pakketjes in de voortuin zet en het niet bij de buren afgeeft of een briefje in de brievenbus doet

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Dat is inderdaad ontzettend vervelend om uw zending op die manier aan te treffen. Ik heb het meteen doorgeven aan het depot, zodat het met de bezorger besproken zal worden. Mijn excuses dat uw zending op deze manier is bezorgd, dat had niet mogen gebeuren. Ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet meer voor zal komen. Mocht dit wel zo zijn, meldt het dan alstublieft.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen