Klacht DHL Express: Betrouwbaarheid is ver te zoeken

Marnia

Zaterdag 27 mei jl zou er een pakketje gebracht worden tussen 9 en 13 uur. Helaas kreeg ik een bericht dat het naar maandag verplaatst was. Kan ik begrijpen wegens de drukte. Maandag tussen 14 en 18 uur. Thuisgebleven. Wederom niets. 18.15 uur telefoon gepakt en 12 minuten in de wacht. Nee, de bezorger was onderweg, had het pakketje (wederom) in de auto. Nog 5 adressen te gaan. Om 18.55 uur nog niets te zien en wederom gebeld. 17 minuten in de wacht. Nee mevrouw, hij wordt echt voor 21.00 uur geleverd. Even geduld nog. Na 21.00 weer een mail. Het wordt weer de volgende dag. Dinsdag de 30ste tussen 18.00 en 21.00 uur. Vanochtend (30 mei) weer gebeld. Dat is dan al 3x 1 euro+de werkelijke belkosten. (lekker goedkoper verzenden)Ja, krijg ik eerst te horen, hij had het gisteravond om 19.50 uur afgeleverd. Als ik zeg dat we thuis waren en hij niet geweest is, wordt het: ja, hij zegt dat hij zijn route niet heeft afgemaakt. Waarom dan deze leugen? Als je je route niet afmaakt de ene dag, lijkt me dat degenen die zijn blijven liggen de volgende leverdag het eerst aan de beurt dienen te komen. DHL heeft in deze straat al meerdere fouten gemaakt. Ook door spullen niet/verkeerd af te leveren, waardoor spullen niet meer te achterhalen zijn. Mijn VERTROUWEN in DHL IS WEG. Dan maar iets duurder, maar het wel bezorgd krijgen.

De telefoonkosten die ik heb moeten maken vergoeden en als het pakketje niet geleverd wordt ook de waarde van het pakketje.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend is dat er telkens niet thuis wordt gescand terwijl dit niet het geval is. Als ik de zending nakijk dan lijkt het mij het meer 2x een overmacht situatie dan een niet thuis situatie. Volgens mijn gegevens wordt het pakket vandaag tussen 18:00 -21:00 uur bij u aangeboden.

Helaas ligt het niet binnen mijn mogelijkheden om de telefoonkosten te verwachten.

Mijn excuses voor de vertraging en dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Chrissy
    DHL Parcel
    Klantenservice

Marnia
weten ze zelf ook niet

Ook een klacht indienen over DHL Express?