Opgelost door DHL Express: Bezorgcode werkt niet, waar is mijn pakketje?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 406595
Gebruiker
Karpervisser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een geel 'we hebben je gemist' kaartje in de brievenbus, maar niets ingevuld. Ik heb de QR code en de bezorgcode geprobeerd, maar die zijn niet bekend. Ik wil weten waar mijn pakketje gebleven is.

De oplossing

Ik zou graag willen weten waar mijn pakketje gebleven is en dat het alsnog terechtkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een kaartje hebt ontvangen maar dat de code niet werkt.

    Ik heb zojuist in mijn systeem gezocht op uw postcode en huisnummer. Ik zie dat er op 3-12-2019 een kaartje bij u is achtergelaten. Indien u gisteren hebt geprobeerd om de code in te voeren, dan klopt het inderdaad dat deze niet meer werkt. Die is namelijk maar op dezelfde dag tot 23:59 uur geldig.

    Volgens mijn gegevens zou er een zending geleverd moeten zijn bij uw buren op huisnummer 5. Sorry voor het ongemak!

    Hartelijke groeten,
    Kamile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karpervisser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben gezegd waar het pakketje gebleven is en daar was het ook.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?