Klacht DHL Express: bezorgen geen pakketten op adres

Klachtnummer
# 470695
Gebruiker
priscilla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

voor de 17e x sinds ik hier woon weer mijn pakket niet bezorgd!! ben in huis vrij genomen wachtend voor t raam en krijg ik opnieuw een melding via dhl de bezorger heeft u gemist ongelooflijk dat dat bedrijf nog bestaat snap ik niet . als ze hier langs je heenrijden rijden ze je bijna van de sokken ow wat ben ik dat bedrijf zat!

De oplossing

de postbezorger aanspreken in deze wijk dat die wel goed ze werk doet en niet continue alles naar n pick up doet terwijl je invoert wanneer je n pakket bezorgd wil hebben

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u vaak onterecht een niet-thuis melding krijgt.

    Ik heb daarom voor u een klacht doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat het voortaan wel weer goed gaat. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen