Opgelost door DHL Express: Bezorger ‘Rolf’ Clausstraat Breda 22 mei 20u03 kenteken V-867-RS

Zonietmeersvp

Deze avond, 22 mei 2020 om 20u03 komt in de Clausstraat te Breda een busje van DHL met kenteken V-867-RS mijn dochter van 11 en mij van de tegenovergestelde richting tegemoet rijden. Wij waren op de fiets. Om de chauffeur ruimte te geven wat makkelijker te passeren ging ik voor mijn dochter fietsen. Maar in plaats van ons te passeren reed hij recht op ons af en kwam op de linkerweghelft tot stilstand. Pas op het allerlaatste moment had ik dit door waardoor ik bijna bovenop de bus knalde. Vanwege mijn dochter, die gezien haar leeftijd volop de diverse verkeerssituaties aan het leren is, heb ik hem aangesproken. Maar in plaats van een professionele reactie kreeg ik een hoop verwensingen naar mijn hoofd geslingerd. Toen ik hem zei dat ik een foto van zijn nummerplaat ging nemen en van hem zei hij: “Doe dat gerust en doe ze de groeten van Rolf”
Wat mij het gevoel geeft dat er blijkbaar vaak klachten over de rijstijl en bijhorend onprofessioneel gedrag van DHL zijn en dit niet serieus genomen wordt. Maar dat is een aanname, maar ik hoop dat hier wel serieus aandacht besteed wordt, niet alleen ten aanzien van deze ‘Rolf’ maar alle bezorgers. Of moet er eerst een ongeluk gebeuren?

Rijstijl ene bijbehorend verbaal gedrag van deze chauffeur bespreken. Intern binnen het bedrijf en in het bijzonder met deze specifieke chauffeur

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat een vervelend verhaal zeg! Ik zou hierin dan ook graag specifieke stappen ondernemen.
    Alleen lijkt het opgegeven kenteken niet bij ons bekend te zijn. Ik zal dus een algemene klacht sturen naar Breda met de uitleg en de verwijzing naar 'Rolf'. Daarmee hoop ik dat ze daar de juiste chauffeur kunnen achterhalen.

In ieder geval excuses voor het ongemak en ik hoop dat uw dochter hier niet te veel van geschrokken is.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht en de foto's.

U mag er dan ook vanuit gaan dat dergelijke zaken niet meer voor zullen komen met deze bezorger. Goed dus dat u dit bij ons heeft aangegeven. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Voor nu een hele goede week gewenst en wij vernemen het graag indien u verdere vragen heeft.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare

Zonietmeersvp
Bezorger is aangesproken geweest op zijn gedrag

Ook een klacht indienen over DHL Express?