Klacht DHL Express: bezorger 1. geeft aan is bezorgt = niet waar. Bezorger 2 geeft aan is afgeleverd .klopt niet.

content Niet opgelost
GeleIep#715

Vorige week pakket afgeleverd bij buren. Geen bericht van pakket bezorger.
Gebeld met DHL. Pakket is niet te traceren.
Ik bel de leverancier. Pakket is volgens DHL bij mij thuis wel afgeleverd.

Maar een tweede pakket wordt verstuurd. Als mijn eerste pakket terecht is kan ik het tweede weigeren.

Niet dus. de pakketbezorger heeft al op het knopje afgeleverd gedrukt voordat ik de deur open kan doen. en neemt het pakketje niet mee terug.

Wederom moeten bellen. Nu moet waarschijnlijk dezelfde bezorger het pakketje weer komen halen.

Ik wil graag dat een bezorger zijn werk doet zoals het moet. Deze bezorger doet gewoon zijn werk niet in de goede volgorde.

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Oh dat is inderdaad niet handig natuurlijk. Mijn excuses hiervoor! Wat betreft het weer ophalen van uw pakket nu adviseer ik u contact op te nemen met Lidl. Zij kunnen dit dan voor u in orde maken met ons namelijk.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

GeleIep#715
Er wordt excuus aangeboden. Niet handig van de bezorger wordt er gesteld. Allemaal prima natuurlijk. Aardige jongen ook. Maar of hij ook de instructie krijgt zijn werk anders te doen. Of is dit gewoon hoe er gewerkt wordt. En kan de bezorger gewoon zijn werk niet doen . Want snel snel. Sorry geen tijd. Ik zou zeggen. Laat verder maar.

Ook een klacht indienen over DHL Express?