Klacht DHL Express: bezorger 1. geeft aan is bezorgt = niet waar. Bezorger 2 geeft aan is afgeleverd .klopt niet.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 455274
Gebruiker
GeleIep#715
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week pakket afgeleverd bij buren. Geen bericht van pakket bezorger.
Gebeld met DHL. Pakket is niet te traceren.
Ik bel de leverancier. Pakket is volgens DHL bij mij thuis wel afgeleverd.

Maar een tweede pakket wordt verstuurd. Als mijn eerste pakket terecht is kan ik het tweede weigeren.

Niet dus. de pakketbezorger heeft al op het knopje afgeleverd gedrukt voordat ik de deur open kan doen. en neemt het pakketje niet mee terug.

Wederom moeten bellen. Nu moet waarschijnlijk dezelfde bezorger het pakketje weer komen halen.

De oplossing

Ik wil graag dat een bezorger zijn werk doet zoals het moet. Deze bezorger doet gewoon zijn werk niet in de goede volgorde.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Oh dat is inderdaad niet handig natuurlijk. Mijn excuses hiervoor! Wat betreft het weer ophalen van uw pakket nu adviseer ik u contact op te nemen met Lidl. Zij kunnen dit dan voor u in orde maken met ons namelijk.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeleIep#715
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt excuus aangeboden. Niet handig van de bezorger wordt er gesteld. Allemaal prima natuurlijk. Aardige jongen ook. Maar of hij ook de instructie krijgt zijn werk anders te doen. Of is dit gewoon hoe er gewerkt wordt. En kan de bezorger gewoon zijn werk niet doen . Want snel snel. Sorry geen tijd. Ik zou zeggen. Laat verder maar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen