Klacht DHL Express: Bezorger anderhalf uur te laat

Klachtnummer
# 368117
Gebruiker
vollie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger was anderhalf uur te laat, waardoor ik nu het pakket - waar ik dus voor ben thuisgebleven in de door jullie aangegeven bezorgtijdsspan - ben misgelopen en het nu zelf op mag gaan halen, iets dat pas vanaf morgen kan en dan kan ik weer niet.

Dit alles overigens nadat jullie afgelopen vrijdag overigens ook al een levering misten (waar ik ook op zat te wachten) wegens "onverwachte overmacht" oid.

De oplossing

Zorg er maar voor dat pakketten fatsoenlijk worden afgelevert. PostNL en UPS lukt het beide zga probleemloos; jullie daarentegen blijven maar falen. Misschien ipv "de bezorger er op aan te spreken" er ook eens daadwerkelijk iets aan doen dat effect heeft.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat u een pakket gemist heeft doordat de bezorger anderhalf uur later dan gepland langskwam. Ook geeft u aan dat u vrijdag een pakket gemist heeft met als melding 'overmacht'. Mijn excuses voor het ongemak.

    Helaas is het zo dat er tijdens het leveren van pakketten veel kan gebeuren. Zo kan een chauffeur ziek zijn of onverwachts uitvallen, kunnen er technische problemen optreden of kan het gewoon onverwachts veel drukker zijn dan verwacht. Helaas kan het dan betekenen dat u een 'overmacht' melding krijgt of dat een bezorger later aan de deur is dan gepland. De aangegeven tijdsvakken zijn dan ook indicaties en geen garanties.

    Uiteraard zijn wij er altijd mee bezig om onze dienstverlening te optimaliseren om dergelijke problemen in de toekomst tot een minumum te beperken.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen