Klacht DHL Express: Bezorger belt niet aan, maar zegt van wel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362710
Gebruiker
Bart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou s'avonds geleverd worden, wanneer ik thuis ben. Maar er is geen bezorger langs geweest geen briefje in de bus en toch het bericht dat bezorger mij 'gemist' heeft. Die gast is niet langsgeweest en moet ik een dag later ergens anders het pakket ophalen.
Waardeloze, leugenachtige bezorgdienst!

De oplossing

Excuses, verbeteren van dienstverlening door bezorger te ontslaan, bloemetje voor het ongemak

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?