Klacht DHL Express: Bezorger belt niet aan, slecht te bereiken klantenservice

Loes

Er zou vandaag tussen 14:00 uur en 18:00 uur een pakket afgeleverd worden, om 14:15 uur werd er een niet thuis briefje in mijn brievenbus gedaan, zonder dat er was aangebeld. Vervolgens heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen, (een betaald nummer) hier heb ik eerst 10 minuten in de wacht gestaan alvorens de verbinding plotseling werd verbroken. Nadat de verbinding was verbroken zat er een nieuw niet-thuis briefje in de brievenbus, maar dit keer van de dag ervoor. Helaas heb ik de brievenbus dit keer niet gehoord, omdat ik in de wacht stond met de klantenservice van het bedrijf.
Naderhand heb ik nog een keer contact opgenomen met de klantenservice, wederom 10 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk konden ze niks voor mij betekenen, aangezien er geen contact mogelijk is met de bezorger.

Ik wil dat de pakketbezorger wordt aangesproken op zijn "gedrag" en wens verder service waar ik iets aan heb.

DHL Express
    Geachte Loes,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij vinden het zeer spijtig dat uw zending gisteren niet is aangeboden. Wij hebben direct uw klacht doorgestuurd naar DHL Parcel en gevraagd om hier een reactie op te geven.Zodra wij een reactie ontvangen van DHL Parcel zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare
    Loes
    Hartelijk dank voor uw reactie en medewerking.
    Ik hoor graag de reactie van DHL Parcel.Met vriendelijke groet,Loes Robroeks

Ook een klacht indienen over DHL Express?