Klacht DHL Express: Bezorger belt niet aan en brengt pakket naar DHL-punt 40km verderop

Klachtnummer
# 480166
Gebruiker
310034 .
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De bezorger heeft weer eens niet aangebeld om mijn pakket af te leveren en nu wordt het naar een servicepunt 40km verderop gebracht omdat het zogenaamd een groot pakket is en 20 kg weegt. Er zit een kledingstuk in, dus dat is niet mogelijk.

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket alsnog thuisbezorgd wordt of in het ergste geval in Groningen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    deze zending is verstuurd via ons zakelijke netwerk. De ServicePoints die u kent van het particuliere netwerk zijn hier helaas niet voor beschikbaar, vandaar dat het pakket vanaf morgen gedurende 5 werkdagen af te halen is op de DHL terminal in Drachten.

    Heeft de chauffeur niet bij u aangebeld, geef dit dan door aan uw verzender en vraag of het mogelijk is hier een extra afleverpoging voor te laten doen. Uw verzender kan dit met ons overleggen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen