Opgelost door DHL Express: Bezorger belt niet aan en zegt toch dat we niet thuis waren.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 438808
Gebruiker
EvelienO
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de zoveelste keer geeft DHL bezorger aan dat we niet thuis zijn, terwijl we dat wel waren. We lagen ongeveer op de loer omdat dit vaker gebeurd. Niemand heeft hier aangebeld en toch zegt hij dat we niet thuis waren...

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de bezorger gewoon naar onze voordeur loopt. Er hangt een groot bord aan de muur dat dit aan de zijkant is. Even het hekje doorlopen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels alsnog voor u bezorgd bij ons servicepunt. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen