Opgelost door DHL Express: Bezorger belt niet aan en zegt toch dat we niet thuis waren.

content Opgelost
EvelienO

Voor de zoveelste keer geeft DHL bezorger aan dat we niet thuis zijn, terwijl we dat wel waren. We lagen ongeveer op de loer omdat dit vaker gebeurd. Niemand heeft hier aangebeld en toch zegt hij dat we niet thuis waren...

Ik wil graag dat de bezorger gewoon naar onze voordeur loopt. Er hangt een groot bord aan de muur dat dit aan de zijkant is. Even het hekje doorlopen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Volgens mijn gegevens is uw pakket inmiddels alsnog voor u bezorgd bij ons servicepunt. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?