Opgelost door DHL Express: Bezorger beweert "Niet Thuis"

sad Opgelost
Blije#klant

Na dat ik een bestelling heb geplaatst voor een verjaardag zit ik de volgende dag te wachten op aflevering van het kado. Deze zou tussen 14.00 en 18.00 worden geleverd. Om 14.45 zie ik een "NIET THUIS" kaartje op de mat liggen, Dit terwijl we met zijn tweeën thuis zijn. Geen bel en niks gehoord, met het kaartje in de hand loop ik de woonkamer in en zie de auto van DHL wegrijden.

Ik vind het kwalijk dat er zonder enige moeite een kaartje in op de mat ligt, dit geeft mij het idee dat het kaartje al geschreven was en zo in de bus word gedrukt.

En dit is niet het eerste voorval m.b.t. de leveringen van DHL. In de buurt heb ik meerdere geluiden gehoord over deze "service" van DHL

Al met al, zit ik zondag zonder kado op een verjaardag.

DHL, Bedankt!!

Zou graag zien dat het nog tijdig word geleverd.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat uw zending een niet-thuis scan heeft gehad. Mijn excuses als die onterecht was. Hier heb ik inmiddels een bericht over uitgezet. Hopelijk kunnen we daarmee herhaling voorkomen.

Uw pakket staat vandaag weer in de planning, tussen 14:00 en 18:00 uur. Ik verwacht geen problemen met die levering.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Blije#klant
"Hopelijk kunnen we daarmee herhaling voorkomen" Komt niet erg overtuigend over. tijd zal leren of er verbetering zal zijn. Het is nu al 1 kaal goed gegaan. We gaan ervanuit dat DHL dit volhoudt.

Ook een klacht indienen over DHL Express?