Klacht DHL Express: bezorger beweert dat ik niet thuis was

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370659
Gebruiker
shanaranwil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

in het mailtje van de dhl met track en trace code werd er een tijd aangegeven (tussen 18:00 en 22:00). ik was de hele avond thuis en toch werd er aangegeven dat ik niet thuis was. nu moet ik dus zelf naar een servicepunt rijden om mijn pakket op te halen terwijl ik gewoon thuis was.

De oplossing

ik wil graag dat het pakketjes opnieuw geleverd wordt, want daar heb ik namelijk voor betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan ten onrechte een 'niet thuis melding te hebben gehad en dat u nu het pakket moet afhalen van een Service Point. Mijn excuses voor het ongemak.

    Wat er precies is misgegaan durf ik niet te zeggen. Ik vermoed dat de bezorger zich per ongeluk in het adres heeft vergist. Wel is het zo dat een zending na een 'niet thuis' melding automatisch wordt omgezet naar leveren op een Service Point. U had hiervoor zelf andere instructies kunnen geven via onze website.

    Omdat de zending nu al is geleverd op het Service Point is het niet meer mogelijk om deze opnieuw in levering te laten gaan en adviseer ik u om deze daar af te halen.

    Heeft u verder nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
shanaranwil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd! De afgelopen zending verliep ook niet vlot, toen lag mijn pakket bij de buren en ik mocht zelf bij alle andere 8 apartementen lopen aanbellen omdat er niks van een briefje lag bij welk huisnummer het lag. Nu al voor de derde keer dat er een onterechte “niet thuis” bericht doorgeven. Het mag we iets beter de volgende keer!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen