Klacht DHL Express: Bezorger bezorgt niet, schrijft dat ik niet thuis, terwijl ik thuis ben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425534
Gebruiker
D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger geeft aan dat ik niet thuis ben tijdens bezorgmoment. Ik zit gewoon te wachten. Bezorger is nooit langs geweest. Deze geeft nu aan dat ik morgen ergens zelf het pakket moet ophalen.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf alsnog vanavond het pakket bij mij laat bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

    Omdat u gisteren geen gebruik heeft gemaakt van de mogelijkheid een andere bezorgafspraak te maken, leveren wij uw pakket af op ons servicepunt. U krijgt een bericht zodra u het pakket kunt afhalen.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen