Klacht DHL Express: Bezorger bezorgt niet, schrijft dat ik niet thuis, terwijl ik thuis ben

D

Bezorger geeft aan dat ik niet thuis ben tijdens bezorgmoment. Ik zit gewoon te wachten. Bezorger is nooit langs geweest. Deze geeft nu aan dat ik morgen ergens zelf het pakket moet ophalen.

Ik wil dat het bedrijf alsnog vanavond het pakket bij mij laat bezorgen.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Omdat u gisteren geen gebruik heeft gemaakt van de mogelijkheid een andere bezorgafspraak te maken, leveren wij uw pakket af op ons servicepunt. U krijgt een bericht zodra u het pakket kunt afhalen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

D

Ook een klacht indienen over DHL Express?