Klacht DHL Express: Bezorger bezorgt niet !!!!

Van Swieten

Dit is nu de 5e keer op rij dat ik de hele dag thuis zit te wachten en de bezorger niet eens probeert om het pakket af te leveren.
Vandaag ben ik het hele tijdvak in de keuken bezig geweest zodat ik zicht had op of de bezorger er al aan kwam.
EN WEER ... mailtje dat de bezorger het pakket niet kon afleveren.
Vervolgends wordt het pakket naar Landsmeer gebracht terwijl er hier om de hoek een DHL punt zit.
Niet erg handig voor een hoogzwangere vrouw !

Ik vind het echt schandalig

Ik wil dat de persoon die deze wijk rijdt aangesproken wordt voor het extra werk bezorgen aan een zwangere vrouw omdat ie zelf te lui is om de auto uit te stappen!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie! U geeft aan dat dit de vijfde keer is dat dit voorkomt, graag zouden wij de eerdere data en zendingsnummers ontvangen waarbij dit is voorgekomen. Dan kan dit worden meegenomen in de klacht.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    Van Swieten
    Ik heb niet alle track&trace nummers meer maar onderstaande terug kunnen vinden in de mail omdat ze vrij recent zijn

3 feb 3SNKD004667070
    4 maart 3SMPK5194997801

En durf mn geld erop te zetten dat ik morgen weer “ niet thuis” ben dus zal die zending er maar vast bij vermelden :

6 maart 3SMPK5201936501
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Excuses als er verkeerde of onterechte meldingen zijn gemaakt. Zending 3SMPK5201936501 en 3SNKD004667070 zijn gelukkig tijdens de eerste bezorgpoging geleverd zo te zien. Ik zie de melding wel staan als ik kijk naar zending 3SMPK5194997801. Er is een klacht doorgezet voor deze onterechte melding, dit wordt besproken met deze bezorger. Ik verwacht normale leveringen in de toekomst.

Mick
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?