Klacht DHL Express: Bezorger bezorgt niet. Makkelijk geld verdienen.

Klachtnummer
# 458295
Gebruiker
CBSeriously
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger beweert aan de deur te zijn geweest. Te lui om naar mijn huis te lopen.

Zoveelste keer!

2 pakketten zijn niet bezorgt en bezorger kiest voor een vreemde ophaallocatie geopend ma t/m vr 16.00-22.00.
Wat een onzin!

De oplossing

Bezorger ontslaan als deze het werkt niet wilt doen waarvoor die is aangenomen. Makkelijk geld verdienen zo.

Aantal artikelen had ik nodig en nu is het te laat.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Ik zie dat u er zelf inmiddels voor heeft gekozen de pakketten op te halen op een door u gekozen ServicePunt. U krjgt een bericht zodra de zending voor u klaarligt.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen