Klacht DHL Express: Bezorger bezorgt niet. Makkelijk geld verdienen.

CBSeriously

Bezorger beweert aan de deur te zijn geweest. Te lui om naar mijn huis te lopen.

Zoveelste keer!

2 pakketten zijn niet bezorgt en bezorger kiest voor een vreemde ophaallocatie geopend ma t/m vr 16.00-22.00.
Wat een onzin!

Bezorger ontslaan als deze het werkt niet wilt doen waarvoor die is aangenomen. Makkelijk geld verdienen zo.

Aantal artikelen had ik nodig en nu is het te laat.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Ik zie dat u er zelf inmiddels voor heeft gekozen de pakketten op te halen op een door u gekozen ServicePunt. U krjgt een bericht zodra de zending voor u klaarligt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?