Klacht DHL Express: Bezorger brengt pakket niet boven tot voordeur

Aumar

Ik woon in een flat op de 7e etage (met lift). De bezorger belt beneden aan en roept door de intercom: "pakketje". Ik doe open en wacht... en wacht... en wacht... maar de bezorger komt maar niet boven. Ik kijk naar buiten en zie verderop op straat het DHL busje wegrijden. Ik loop naar de lift en jawel, het pakketje ligt in de lift.
Al maanden elke keer weer.
Ook wordt mij regelmatig gevraagd of ik naar beneden of naar de lift kan komen. Als ik dan "nee" zegt, wordt de bezorger gewoon boos en 1 keer is de bezorger gewoon weggegaan (en de volgende dag door een ander bezorgd)!?!?!
Nu ben ik het een beetje zat en ga het voortaan elke keer hier melden. Ook ga ik voortaan niet meer alsnog naar beneden lopen om te kijken en meld ik bij de (web)winkel dat ik mijn pakket niet ontvangen heb (omdat DHL wel gekomen is, maar het pakket niet aan mij gegeven heeft).

De bezorger hoort de vraag (om naar beneden of naar de lift te komen) niet eens te stellen en dient het pakketje gewoon tot aan mijn voordeur te brengen (net zoals bezorgers van andere postbedrijven (bijv PostNL) dat gewoon doen).

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat uw pakketten niet standaard netjes aan de voordeur worden geleverd. Een pakket in de lift naar boven sturen is absoluut niet de bedoeling en het is goed dat u hier een melding van maakt.

Uw klacht is doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger in kwestie en u mag er vanuit gaan dat er voortaan weer gewoon aan de deur geleverd wordt, anders horen wij het heel graag van u.

Excuses voor het ongemak.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?