Klacht DHL Express: Bezorger doet alsof hij mijn pakket heeft proberen te bezorgen, maar ik niet thuis was.

wolf399

mijn pakket zou volgens Amazon 19-6 tussen 17:30 en 21:30 geleverd worden. Volgens dhl past het door de brievenbus. Om 16:00 was ik thuis van het werk. Ik krijg om 16:45 een bericht van Amazon dat de bezorgen langs is geweest en ik niet thuis was. Op DHL staat: De ontvanger is gesloten, bezorgdatum is gewijzigd. Mijn pakket heb ik bestelt met de belofte dat het vandaag bezorgd zou worden omdat ik het de volgende dag nodig had. De bezorger heeft geen moeite gedaan om mijn pakket te bezorgen.

Ik wil een coulance voor het ongemak

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat jammer dat u hierdoor uw pakket niet op de verwachte datum heeft kunnen ontvangen. De melding die u heeft gehad wordt helaas nog niet goed weergeven in de track en trace. Dit is namelijk een melding die eigenlijk te maken heeft met overmacht. Uw zending is die dag niet mee gegaan met een chauffeur, maar uitgesteld door de CityHub manager naar vandaag. Mijn excuses voor de vertraging.

Inmiddels is uw pakket onderweg en verwacht ik dat u het pakket elk moment zult ontvangen.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?